Identyfikacja użytkowników poprzez logowanie

Wiele osób tworzących własne strony internetowe wprowadza obowiązek logowania się poprzez użytkowników. Każda pojedyncza osoba może wybrać własny login, czyli nazwę użytkownika w danej sieci oraz indywidualne hasło. Podane przez odwiedzających dane zostają zweryfikowane poprzez informacje wysłane na ich prywatny, indywidualny adres email. Dopiero potwierdzenie rejestracji poprzez kliknięcie w przesłany link aktywujący umożliwia pełne korzystanie z serwisu, czyli na przykład zamawianie produktów czy wystawianie komentarzy. Dzięki takiemu zabiegowi, możemy być pewni, że użytkownicy będą ostrożniej wybierać usługi czy ważyć słowa. Oczywiście, stosując takie rozwiązanie nie blokujemy dostępu do serwisu osobom nie posiadającym konta na naszej stronie internetowej. Mogą oni normalnie przeglądać ofertę oraz w każdej chwili utworzyć własne konto. Ułatwia to administrowanie stroną internetową oraz zapewnia bezpieczeństwo naszej marce. Osobom zarejestrowanym możemy zaproponować dodatkowe rabaty czy usługi, tworząc w ten sposób coś na kształt bazy stałych klientów czy programu lojalnościowego. Użytkownicy cenią sobie takie rozwiązanie, ponieważ przynoszą one obustronne korzyści. Planując stworzenie systemu rejestracji musimy się jednak zastanowić czy odpowiada to profilowi firmy i w jaki sposób przyczyni się do osiągnięcia wymiernych korzyści.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.