Kto odwiedza naszą stronę?

Dobrym pomysłem na monitorowanie skuteczności działania naszej strony, jest umieszczenie na niej licznika odwiedzin. Dzięki niemu możemy dowiedzieć się ilu użytkowników zawitało na naszą stronę internetową. Te dane możemy porównać z ilością złożonych zamówień. Większość firm oferuje gotowe liczniki. Wystarczy jedynie skopiować wygenerowany przez nie kod i wkleić na naszą witrynę. Przeważnie mamy możliwość wyboru spośród tysiąca różnych szablonów, tak, aby dopasować go pod względem graficznym do koncepcji całości. Każde odwiedziny na naszej stronie zostaną zarejestrowane. Niestety, liczba osób przeglądających witrynę, to jedynie pewna statystyka, ale nie przekłada się ona na liczbę złożonych zamówień. Często użytkownicy internetu trafiają przez przypadek w miejsca, które niekoniecznie odpowiadają ich potrzebom czy preferencjom lub jedynie w celu porównania ofert. Prowadzenie przez nas statystyki służy jedynie do celów czysto informacyjnych i marketingowych. Obserwując liczbę odwiedzin możemy jedynie dowiedzieć się czy strona wzbudza zainteresowanie i jest widoczna w Internecie, wyróżnia się spośród innych. Jeżeli zapłacimy za pozycjonowanie, to możemy spotkać się z sytuacją, że za każde „kliknięcie” w nasz link, będziemy musieli ponieść jakieś koszta. Podniesie do statystykę, ale jeśli nie przełoży się na pozyskanie klienta, może również generować straty.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.